alidas.blogg.se

Tusen gånger starkare

Kategori: Allmänt

 
Kollade på den här filmen idag. Tänkte att det skulle vara en sån där film som man bara slötittar på medans man gör något annat, men oj vad fel jag hade. Den gick rakt in i hjärtat på mig och jag fick så mycket minnen hur det var för mig när jag gick i högstadiet. Nästan allt stämde på hur det faktsikt var under den tiden.
Lärarna i filmen kände jag så himmla mycket igen på hur några av mina lärare också var. Vet inte hur många gånger jag fick frågor som: Varför är du så tyst? Varför tar du inte mer plats?
Blev så jäkla arg varenda gång. Vad svarar man på det?
Jag föddes sån?
 
Tips, kolla på den! Spelar ingen roll vem du var i skolan så kommer du garanterat att känna igen dig.
 
Aja, sen idag har jag varit hemma och Sofie och fixat med vårat projektarbete. När vi var klar med det gick jag hem och fixade lite matlådor och sen ännu mera plugg. Känns som det är det enda jag gör nu för tiden.. Är väldigt mycket nu. Trött är jag också för jag har typ inte sovit på två dagar.. Har för mycket att tänka på tror jag.
 
Blev ett väldigt gnälligt inlägg nu med massor av klagomål bara insåg jag, men man behöver inte alltod vara glad jämt heller ;)
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: