alidas.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Då var också denna vecka slut. Jag har haft en bra helg med mycket saker gjorda :) I fredags så gick jag och Sofie hem till Daniel och Johan och kollade på film med dom och drack nån öl. Efter filmen så gick vi ut på mongo. Ganska så värdelöst där med mycket skumt folk så vi stannade bara typ en timme så gick vi på donken och käkade sen istället :) Mycket bättre och skönt att komma hem i tid :)
På lördagen så var det meningen att vi skulle grilla med några från klassen, men vädret var så himla tråkigt så vi käkade hemma istället och gick till dom andra sen istället :) Var en mysig förfest innan vi gick vidare mot stan där det var tänkt att vi skulle på olery`s. Men det var ålersgräns där från 22 så då fick ju inte alla komma in inklusive mig själv, så då gick vi till Liljan istället. Där var det rätt så dött också och mest äldre folk så det slutade med att vi hamnade på tenoren istället ;) Där var det fart och mycket folk efter som KTH var där!
Var där resten av kvällen och kom hem vid tre tiden någon gång :)
 
Idag har jag mest tagit det lugnt och kollat på film. Har hunnit gjort några uppgifter klar också som ska vara inlämnat imorgon. En uppgift är att vi ska göra en batman logga i illustrator och jäklarns så kul det är! Längtar tills jag blir duktig och kan göra riktigt snygga saker :)
 
Nu resten av kvällen blir det ännu mera film och sen sova :) 
 
/Alida
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: