alidas.blogg.se

En underbar helg

Kategori: Allmänt

Denna helg har varit helt perfekt, himlar vad kul jag har haft det :D
 
I fredags kom ju Empa hit till Borlänge för att spendera helgen med mig :) Efter jag hade mött henne på tåget gick vi en sväng på kupolen och sen hem till mig och lämnade packning. Sen gick vi och köpte en varsin sallad och satt utanför mig på gården och käkade :)
På kvällen så tog vi bussen ner på stan och gick ut och satte oss på en uteservering med en varsin drink och öl. Kvällen avslutades med lite käk på donken och vi var hemma vid 2 ungefär. En toppen dag! :)
 
Lördag så gick vi och köpte frukost och satte oss ute i solen. Så jäkla underbart väder det har varit i helgen! :) Vid ett tiden kom Sofie och mötte oss så gick vi tillsamans ner till parken bakom tenoren där PPP var i full gång :) Så jäkla kul och en massa folk var med! Vi satt där i några timmar i gräset och solade, drack öl och hade det jätte trevligt.
På eftermiddagen så gick vi hem till mig och käkade och bytte om, sen så förfestade vi lite hemma hos miig tills vi gick ner till dom andra i klassen på förfest. Hade jätte kul där också! :)
Vid 10 tiden så gick vi på tenoren och fortsatte festandet där resten av kvällen. Satan vad kul det var! Också en perfekt dag med ett perfekt avslut  :)
 
Idag vaknade vi ganska tidigt och var väll inte allt för pigga. Så har slöat i soffan och beställt pizza, perfekt bakis dag ;) Vid 3 tiden gick vi ner mot tågstationen för att Empa skulle ta tåget hem igen. Så nu är jag ensam och det blir tenta plugg resten av dagen.. Wihoo.
 
 
En massa glassbilar kom förbi :)
 
 
 
 
 
Tack för en underbar helg! :)
 
/Alida
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: