alidas.blogg.se

3 veckor kvar!

Kategori: Allmänt

Nu är det bara tre veckor kvar, sen jäklar är det sommarlov! Längtar som satan och ska bli så skönt att släppa skolan i några månader :)
 
Har tre tentor kvar nu plus en uppgift i illustrator, sen är allt klart :) Bara att kämpa dom sista veckorna!
 
Ja sen sist jag skrev har jag hunnit vara hem och hälsat på igen, denna gång för att fira min syster Felicia när hon fyllde 17 år :) Han också med att gå på lite fest på lördagen (Hade jätte kul!) Och käka på hotchili med pappa och Felicia på söndagen :) En toppen helg helt enkelt med underbart väder.
 
Just nu längtar jag också tills helgen som kommer för då är det dags för PPP! :D Ska bli så himla kul!
På fredag kommer också Empa hit till Borlänge och blir kvar hela helgen och följer med mig på PPP på lördag, det är också jätte roligt :D Så är lagomt taggad nu kan jag säga ;) Dock så har jag tusen uppgifter att hinna klart med innan det är helg och just nu har jag inte orkat gjort någonting nästan sen jag kom hem.. Tror jag håller bli sjuk eller nått. Typiskt också. Hoppas det är någonting som går över fort :)
 
Felicias födelsedags firande :)
 
Krigsskada på magen efter lördagens fest, ingen aning hur jag lyckades ^^
 
Suddig bild på mig och min stökiga lägenhet x)
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: