alidas.blogg.se

Inte riktigt som planerat

Kategori: Allmänt

Ja, förra helgen gick ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Det är ju ingen nyhet att jag kan vara väldigt spontan av mig. Bestämmer jag mig för en sak så gör jag det, pang på utan en tanke på konsekvenser. Men men, kort sagt så hamnade jag i Hudik i en vecka istället för att åka till Borlänge på söndagen som jag hade planerat.
Men nu är jag tillbaka i Borlänge iallafall och mer taggad en någonsin på att fixa alla uppgifter och tentor som är kvar innan det är dags för sommarlov :) Kom fram kl 17 idag med tåget och på en gång jag kom hem satte jag igång med pluggandet och blev klar nu. Känner mig sjukt nöjd faktiskt :D
 
på lördagen i Gävle hos Empa hade jag iallafall svin kul! :D Här kommer lite bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en kanonkväll allihopa! :)
 
/Alida
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: