alidas.blogg.se

Mot tåget!

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Imorse var jag på skolan och skrev den där jäkla foto tentan, så nu är det överstökat. Vet dock inte riktigt hur det kändes att det gick.. Vågar inte känna att det gick bra för då blir man så satans besviken ifall man får underkänt ;)
 
Men nu är jag hemma igen och ska packa det sista innan jag beger mig mot tågstationen, jäklar vad skönt det ska bli att få komma hem! :) Drygt med 3,5 timmes tågresa först bara men ska ta med mig datorn och plugga medans så då brukar tiden gå lite snabbare och jag får massa gjort.
Ikväll så hämtar Dennis mig på tågstationen i Hudik så ska jag följa med han hem sen och lämna paket eftersom han har fyllt år också ska jag passa på att snylta lite mat, hehe :)
 
Ha en bra dag allihopa!
 
/Alida
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: