alidas.blogg.se

Lycka

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Nu var det länge sedan jag skrev här sist, och mycket har hänt sedan dess. Vet inte ens riktigt vart jag ska börja.
 
Jag bor numera i mitt älskade Hudiksvall igen, i en lägenhet i stan tillsamans med min Izac. Jag jobbar extra på hemtjänsten samtidigt som jag pluggar upp lite kurser som jag halkade efter med i våras. Jag kommer att ta ett studieuppehåll efter det och sen börja om 2:an nästa höst istället. Känner att det behövdes en paus från skolan då jag inte kände någon motivation till att fortsätta längre.
 
Jag är lycklig över att få vara hemma igen och ha nära till mina fina vänner och familj. Jobbet på hemtjänsten trivs jag hur bra som helst med, bästa jobbet jag har haft hitills.
 
Kommer fortsätta att skriva här igen nu så börja gärna kika in igen! :)
 
/Alida
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: