alidas.blogg.se

Det går bra nu

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Har lite dåligt samvete när jag inte har skrivit på ett tag igen, men har så jäkla mycket i skolan nu fortfarande och kommer ha det i några veckor till. Så det finns inte så mycket tid över.
Men jag känner att det går åt rätt håll nu iallafall :) Har nästan kirrat G på alla uppgifter nu så jag börjar sakta men säkert komma i fatt allting.
 
Annars så har det inte hänt så mycket mer den senaste tiden mer än massa skola. Igår kom jag till och med hem kl 11 på kvällen ifrån skolan, då var man lagomt trött kan jag lova ;)
 
Idag hade vi seminarium på magasinet också så nu har jag fått med mig lite feedback på vad som måste fixas innan inlämningen på söndag :) Fick ganska bra kritik emot vad jag hade förväntat mig så vart riktigt nöjd.
 
Nu resten av kvällen blir det att sitta med min affich som jag ska göra till en rockfestival, ska faktiskt bli riktigt kul ;) Måste bara komma igång så kommer det nog att flyta på sen :)
 
Kommer som sagt vara lite dålig uppdatering här i några veckor till, men ha tålamod :)
 
Mitt magasin utskrivet och klart :)
 
 
/Alida
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: