alidas.blogg.se

Min påskhelg

Kategori: Allmänt

Sådär ja, några sekunder över innan det blir att fortsätta med pluggandet. Tänkte berätta om min påskhelg eftersom jag inte har hunnit gjort det än :)
 
I fredags följde jag med Dennis, Walle, Jenny och Björn till Björn och Jennys stuga i Norrbo :) Vi grillade och käkade tårta eftersom Jenny och Björn fyllde 25 år. På kvällen så tog vi en spontantripp till Delsbo och gick ut på motorgårn där, haha :) Måste säga att det är sjukt kul ställe! Har alltid haft jätte kul när jag är där ;) Vi var där tills 3 tiden på natten någongång innan vi åkte tillbaka till Norrbo och fortsatte med efterfest där. Slutade med att vi gick och lade oss vid 6 tiden på morgon någon gång. Så sjukt rolig kväll!
 
På morgonen på lördag kom Erik och hämtade mig i Norrbo så åkte jag med han ut till stugan sen till pappa och familjen. Där fick vi först påsklunch och sen grillade vi på kvällen. Också en underbar dag och så himmla härligt att vara ute i stugan :)
 
På söndagen så åkte jag till mamma och blev även där bjuden på middag. Fick grillat ännu en gång med det klagar man inte på, haha :) Var där hela dagen och hade det bra i solen. Shit vilket fint väder det har varit hela helgen, underbart!
 
Måndag så gjorde jag inte så mycket förutom att ta det lugnt hemma. På kvällen umgicks jag lite med Dennis också och fick hjälp med program på datorn, tack! :)
 
Igår tog jag som sagt tåget tillbaka till Borlänge. Kändes lite sorligt att lämna alla där hemma igen efter en kanon helg, men det är ju bara ca 1,5 månad kvar nu sen jäklar är det sommarlov! :D
 
Norrbo :)
 
Bryggan ute i våran stuga, pappa och Maddis fiskade :)
 
Erik fiskade också :)
 
Grillning på kvällen ute i stugan :)
 
Nu ska jag återgå til skolhelvetet, ha det så bra!
 
/Alida
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: