alidas.blogg.se

Lördag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Ett tag sedan igen. Har så sjukt mycket i skolan nu så finns inte mycket tid till nästan någonting annat än att plugga som en galning. Räknar dagarna tills sommarlovet äntligen är här! mindre än en månad kvar nu ;) Ska bli så jäkla skönt!
 
Ja det har inte hänt så mycket mer än skola och plugg sen sist jag skrev.. Ikväll tänker jag iallafall ta en paus och hänga med till mångatan och kika in när dom tävlar i backen, det har jag förtjänat tycker jag :)
 
 
Här är en liten tjuvtitt av på vad jag håller på med just nu i skolan. Det är meningen att det ska bli ett 12 sidigt magasin.. Har två sidor kvar nu som jag måste komma på någonting bra att skriva på.
 
 
Lilla syster Felicia har ställt upp som omslagsflicka också, så någonting sånt här kommer det att se ut när jag är klar, maha :)
 
Ha en bra lördag! 
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: