alidas.blogg.se

Paint my world

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Idag började skolan också klockan 10. Vi hade sista föreläsningen i typografi och layout så nu är det bara inlämningsuppgifter och en tenta kvar så är den kursen avklarad också :)
Efter skolan gick vi på kupolen en sväng och köpte penslar och lite mat. Sen när jag kom hem fixade jag klart två uppgifter och sedan dess har jag suttit och målat :) Tiden bara flyger iväg när man målar! Kollade på klockan nu och inser att jag har suttit i snart 5 timmar utan uppbrott :O Börjar kännas lite i ryggen så ska nog snart ge upp för dagen. Men oj så roligt det är! Spela jätte hög musik och måla, det är grejer det!
Ni får inte se ännu vad jag håller på med för det är meningen att det ska bli en present till en kompis ;)
 
Annars så börjar jag bli riktigt less på detta skit väder! Vart tog solen vägen? :( Hoppas det slutar snart..
 
/Alida
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: