alidas.blogg.se

Tråkig & lång dag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Idag var jag ledig ifrån skolan men vaknade ändå rätt så tidigt, för att vara mig alltså ;) Klev upp vid kl 9 tror jag. Tittade ut och såg eländet ute med all snö som har kommit :( Det som var så härligt för några dagar sen med sol och bar mark! Får hoppas på att skiten smälter bort snabbt :)
 
Ja sen idag har jag inte gjort så mycket mer än att suttit med den där förbaskade hemtentan.. Så går det när man inte gör klart den över helgen som jag borde ha gjort ;) Men har bara 2 stycken frågor kvar nu och dom tänker jag fixa imorgonbitti. Ska ändå upp till kl 7 och tvätta så har några timmar då på mig att fixa resten innan den ska vara inlämnad vid 12. Vara ute i sista minuten med allt tror jag har blivit lite min grej ;)
 
Har inte så mycket mer att skriva eftersom denna dag har varit extremt tråkig, så återkommer imorgon om det har hänt något roligare :)
 
Åh vad jag längtar till sommaren!
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: