alidas.blogg.se

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Imorse var det som sagt upp kl 6 som gällde. INTE roligt när man inte är van, men jag lyckades iallafall ;)
Sen gick jag till skolan och hade foto lektion fram till kl 12. Vi fick lära oss studion och hur man sätter ljus och blixtar. Faktiskt riktigt kul! :) Inte dock lika kul när man blir tvingad att stå framför kameran..Roligare att stå bakom.
Sen efter skolan mötte jag upp Sofie och Christian och gick först på bolaget och sen käkade vi lunch på donken :)
Efter det gick jag hem och fortsatte med pluggandet. Ge mig ledighet! Tur att det bara är en vecka kvar sen får jag åka hem på lite lov :)
 
Här är en liten sneak peak på vad jag pysslade med igår:
 
Ska bli en liten tavla hade jag tänkt mig när den är klar :) 
 
/Alida
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: