alidas.blogg.se

Tillbaka i Borlänge!

Kategori: Allmänt

Hallå där!
 
Nu är jag tillbaka i Borlänge igen efter nästan en vecka i Hudik. Tiden har gått fort och jag har haft det jätte bra, men det är samtidigt skönt att komma hem till Borlänge igen :) Kan ju berätta lite vad jag har pysslat med dom senaste dagarna:
 
I onsdags gick jag och mamma på stan, shoppade lite granna och sedan fikade vi på jambo, riktigt bra dag :) Torsdagen åkte jag in och umgicks med Erik och drack kaffe hos han, sedan bestämde vi att han skulle följa med mig till njutis ock käka med oss där. Mamma hade gjort langos, så jäkla gott! Det var också en bra dag och kul att umgås med Erik igen, var ett tag sedan sist :) Fredagen så hände inte så mycket på dagen, men på kvällen åkte jag in till Erik igen också drack vi någon öl och gick sen på manis. (jaa, jag vet att jag åkte hem för att ta det lugnt med råkade inte bli så ^^) Men det var en lugn kväll och åkte hem tidigt :) Lördagen åkte jag med mamma, Stefan och Felicia till söderhamn och handlade lite där, passade på att käka lunch också :) Också en mysig dag! Senare på kvällen råkade det bli fest igen och då träffade jag Erik S, det var också jätte länge sen så det var kul! :) Söndag gjorde jag inte så mycket mer än bara ta det lugnt (precis som alla söndagar). Träffade Dennis en sväng också och umgicks lite innan jag skulle åka tillbaka hit idag :)
 
Ja ungefär det som har hänt sen sist :) Nu dröjer det ett tag tills jag ska åka hem nästa gång, får se när det blir :)
 
Sen idag har jag varit i skolan och skrivit ut min lathund som jag ska visa upp på seminariumet imorgon, är inte nöjd alls med hur den blev när jag skrev ut den.. menmen, det får funka ändå.
Efter skolan gick jag och handlade och sen hem och gjorde mat, och kollade på en film. Så himmla trött efter att ha klivit upp kl 5 imorse! Men har faktiskt gjort lite nytta iallafall. Har pluggat lite grann och plockat ihop i lägenheten. Så nu blir det snart talang på tvn och sen funderar jag starkt på att sova, kanske man är lite piggare imorgon iallafall :)
 
Här kommer lite bilder från min kamera på senaste tiden:
 
Hittade min Sabaton tröja som jag köpte på bråvalla i somras som var för liten då, men nu jäklar kunde jag ha den! :) Älskar den!
 
Nya skor som jag köpte nu i helgen, love them! Frågan är bara när jag ska använda dom eftersom jag inte kan gå i sådär höga klackar ^^
 
Min lathund som jag ska redovisa imorgon.
 
Ha en bra kväll så återkommer jag med ett inlägg imorgon! :) 
 
/Alida
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: