alidas.blogg.se

Sova!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Kom på att jag inte har bloggat något idag så slänger väll in ett litet inlägg innan det är dags för att sova :)
 
Idag har jag varit i skolan på morgonen och haft seminarium. Gick faktiskt bra och jag är nöjd med min insats! ;)
Sen gick jag hem och fortsatte med berget av allt plugg som bara växer och växer känns det som..
satt väll ungefär hela dagen med det tills jag tyckte jag hade varit duktig nog och sköt pluggandet åt sidan och tog fram mina målar saker istället ;) Så sen målade jag i några timmar. Oj vad tiden går fort då.. poff så har det gått 3 timmar liksom. Men roligt är det! Kan visa imorgon vad jag pysslar med :)
 
Nu tänker jag krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt vänner och sen sova. Så jäkla trött! och imorn är det upp klockan 6 som gäller igen.. suck.
 
Godnatt & Sovgott! :)
 
/Alida
 
Bjuder på en finfin bild sen cypern förra året, haha!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: