alidas.blogg.se

Måndag

Kategori: Allmänt

Hej.
 
Har varit väldigt mycket de senaste dagarna så har inte hunnit med att skriva något. Kan ju som vanligt berätta om helgen som var som jag brukar göra på måndagar ;)
 
På fredagen vart det först plugg hela dagen. Sen på kvällen följde jag med till locus på förfest och sedan fest i festlokalen som dom har där. Var kul men vart sent som vanligt ^^ Efterfestade på Daniels rum och lyssnade på Sabaton till typ 5 på morgonen :) Sen på lördag vaknade jag inte först vid 1 (!?) hatar att vakna så sent så hela dagen försvinner :( men men, pluggade lite och sen hängde jag med på en förfest med Linnea och Daniel :) Var där tills typ 10 tills vi gick vidare på beach partyt på Tenoren. Jag var tråkig och hade ingen strandoutfit men fick låna snygga solbrillor iaf ^^ Var där tills dom stängde och sen följde jag en kort stund på mångatan på efterfest. Var duktig och drack vatten då bara innan jag gick hem :)
 
Så en sammanfattning av helgen är alltså en mycket bra helg men är väldigt trött. Nästa helg blir det hemtenta hela helgen iallafall så då kan man vila lite från festandet ;)
 
Idag vaknade jag vid  10, men var jätte trött för kunde inte sova inatt som vanligt.. Så har väll sovit typ 3-4 timmar bara. INTE pigg idag alltså. Men somnar förhoppningsvis tidigt ikväll eftersom jag ska upp kl 6 imorgon bitti. Sen har jag suttit och pluggat som vanligt. Det går sakta men säkert frammåt. Gav upp nu ett tag tills vid 5 så ska jag gå ner till skolan och möta Sofie så ska vi plugga ännu mer.
Ja ungefär så ser min intressanta dag ut ;)
 
Ha det så bra!
 
/Alida
 
 

Jag i fredags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: