alidas.blogg.se

Lördag

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Imorse tog jag en lååång sovmorgon. Välbehövligt efter att ha klivit upp tidigt några morgonar, riktigt jävla skönt var det och nu känner man sig utvilad :) När jag hade piggnat på mig lite så gjorde jag god frulle och sen kollade jag på lite tv. Älskar sånna mornar när man inte behöver någon stress och ska kasta i sig frukosten :)
Men sen har jag faktiskt gjort lite nyta idag också. Har suttit med den där jäkla hemtentan vi har över helgen nu i några timmar.. Så drygt att ha den över helgen. Men det går faktiskt ganska bra ändå och jag har hunnit kommit en bit :) Så om jag inte hinner klart idag så fixar jag resten imorgon ;)
 
Ikväll blir det lite party också :) Först så ska jag till locus på förfest och sen blir det utgång på någon krog nere på stan. Vilken har vi inte bestämt än :) Men det ser jag fram emot och hoppas på en rolig kväll!
 
Ungefär så ser min lördag ut ;)
 
Hoppas ni har en bra dag!
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: