alidas.blogg.se

Frågor

Kategori: Allmänt

Som vanligt så suger jag på att skriva här när jag är i Hudik och hälsar på, men lovar att skriva som vanligt när jag kommer hem till Borlänge igen ;) Bara för jag har tråkigt och inte kan sova än så kommer en sådan där lista med frågor ;)
 

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja
Hur många har du varit kär i? 1.
Är du kär just nu? Nej.

Tio frågor om dig själv.
Namn? Alida
När fyller du år? 8 juni
Några piercingar? Ja, i öronen.
Vad har du på dig just nu? Sovtröja och mjukisbyxor.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Ögonen och håret.
Vad är du bra på? Att lyssna.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj och mina vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Mysigt att sova med någon men rätt så skönt att sova själv också ;)

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Dennis.
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på sitt vis :)
Vem är snyggast av dina vänner? Allihopa :)

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Skjutsat mamma till sjukhuset, pluggat och hälsat på Dennis.
Vad ska du göra nu? Ska snart försöka sova.
Har du gjort något dåligt idag? Pluggat för lite.
Har du duschat idag? Japp.
Är du trött nu? Näe, men vill bli.
Vad händer idag? Sova.

Annat.
Hur mår du just nu? Rätt så bra.
Är du hungrig nu? Näe
Vad är klockan nu just nu? 23.41
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen och Facebook.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej.
Vilket är ditt favoritband/artist? Just nu, Sabaton!
Vad gillar du för musik? Rock,

Kärlek.
Är du kär just nu? Nej.
Har du kysst någon idag? Nej.
När kysste du någon senast? Några dagar sedan.
Är du romantisk? Kanske ibland, om jag anstränger mig ;)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? Dennis.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 23 och 26.
Hur ska din tjejen/killen vara? Det kan jag inte svara på, klickar man så klickar man :)


/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: