alidas.blogg.se

"De som vet pratar inte. De som pratar vet inte"

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Varit fullfart hela tiden känns det som sen jag kom tillbaka till Borlänge i måndags. Men det är inte helt fel det heller, kul när man har något att göra trots att det är jäkligt skönt att vara för sig själv och ta det lugnt en stund också :)
 
Igår var jag iallafall i skolan i någon timme och hade seminarium om lathunden. Gick väll sådär, fick mycket kritik precis som jag hade väntat mig. Bara att göra om och göra rätt så att säga ;) Efter skolan gick jag hem och pluggade lite och sen käkade. Sen senare på kvällen vart det lite filmkväll med Pontus :)
 
Idag tog jag sovmorgon till kl 10, skönt att sova lite granna :) Sen vid 12 tiden kom Sofie hit också planerade vi lite om vårat projektarbete som ska vara klart nästa vecka och vi har inte ens börjat x) Men med våran plan så borde vi hinna klart i tid :) Efter det så gick vi till kupolen och käkade på subway och sen kikade vi lite i affärer, så kallad fönster shopping ;) lindrare för plånboken på det sättet, haha. Sen vid 3 kom jag på att jag hade tvätttid så då var det bara att skynda sig hemmåt och slänga in tvätt, man måste passa på när man väl har fått tag på tvätttid, inte det enklaste här på området.
 
Så nu ska jag fortsätta med tvätten och sen blir det plugg resten av dagen :)
 
Var förresten en bra arktikel idag i aftonbladet, stämmer in på mig ganska exakt så kul att läsa att det finns något positivt med det hela :) Kika in och läs om ni är nyfiken:
 
http://www.aftonbladet.se/wellness/inrehalsa/article18347118.ab
 
Ha en bra dag!
 
/Alida
 
 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: