alidas.blogg.se

Min helg

Kategori: Allmänt

Hejsan! Då var denna helg över, jäklar vad fort det har gått.. Jaja tänkte berätta lite vad jag har pysslat med dom senaste dagarna :)
 
I fredags var jag på ikea med Sofie och kikade, hittade jätte fina nya gardiner som jag köpte till vardagsrummet :) Har dock varit för lat än så länge för att sätta upp dom x) Efter vi hade kollat klart på ikea så gick vi och käkade på donken, och sen vandrade jag hemåt för att plugga resten av kvällen.. Hade ju tenta i informationsdesign i lördags morse.. Det gick åt helvete kan jag meddela, blir garanterat omtenta.
 
Ja lördag då, gick ner till skolan till kl 9 på morgonen och skrev, sen gick jag hem och pysslade lite. På kvällen gick jag hem till Sofie så satt vi och drack nån öl där innan vi åkte ner på stan och gick på Liljan :) Björn Rosenström spelade ju där så det var faktiskt kul och rätt så mycket folk :) Men gick hem ganska tidigt för vart så trött på slutet (Tant varning) så kom väll hem vid 1 tiden typ.
 
Idag har jag nästan inte gjort nånting förutom att handla och pluggat lite grann. Mest varit trött hela dagen trots att jag kom hem i hyffsad tid igår.. Konstigt.
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt new girl sen sova, har skola 10 - 17 imorgon så måste ju vara lite utvilad iallafall :)
 
Godnatt!
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: