alidas.blogg.se

Little by little

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Idag var det skola från 10 - 17 som gällde. Det startade hela tre stycken nya kurser som vi har fått introduktion till idag, Typografi och layout 2, publicering av digitala webbsidor och foto kurs. Ser faktiskt fram emot att läsa alla tre och speciellt fotokursen, den blir nog riktigt rolig och kul att få lära sig att fotografera riktigt :)
 
Efter skolan var man lagomt trött efter all ny information man tagit in hela dagen, så gick hem och slängde mig i soffan typ på en gång haha. Sen har jag lagat mat och diskat och pysslat lite hemma bara.
Råkade också klicka hem några saker från HM när jag fick lite tråkigt, men faktiskt bara saker jag behöver ;)
 
 
Ja sen har jag inte gjort så mycket mer idag, haha :) Nu ska jag dricka en kopp te och kolla på paradise hotel, ja jag är beroende av att kolla på det trots att det bara är skit igentligen x)
 
Ha en bra kväll!
 
/Alida
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: