alidas.blogg.se

I´m back!

Kategori: Allmänt

Hejsan! Måste väll åter igen börja med att be om ursäkt.. Shit var länge sedan jag skrev nått här nu, men trots det så är det några som kikar in varje dag ändå, vilket gör mig jätte glad och ännu mer pepp på att skriva igen :)
 
Har ju som sagt varit hemma på jullov i ca en månads tid (Brukar inte finnas så mycket tid till att blogga då) Och jag har haft det helt underbart! Så himmla skönt att få vara hemma ett tag och ladda om batterierna. Jag har hunnit med att göra en hel del saker faktiskt, orkar inte berätta om allt så här kommer en kort sammanfattning: Ett antal utgångar med Både Johanna, Johanna och Empa, Planerat en 40 års fest, Firat jul hemma hos mamma, firat jul hemma hos pappa, firat nyårsafton på Iggön i Gävle med vänner, Jobbat som servetris, Gått på bio. Har hunnit med en hel del alltså och jäkligt roligt har jag haft det! :) Tråkigt nog så har jag inte knäppt en endaste bild på hela lovet.. Fy mig. Måste bli bättre på att ta kort, är ju så himmla kul att ha kvar och kolla på sen i framtiden.
 
Jag åkte tillbaka till Borlänge i tisdags iallafall, åkte 8 på morgonen med tåget och kom fram kl 12. När jag öppnade dörren in till lägenheten svämmade nästan hallen över av reklam, men vad hade man förväntat sig efter att ha varit borta i en månad liksom ;)
Efter jag hade packat upp och sånt gick jag och mötte upp Sofie så gick vi och fikade och pratade ikapp allt som hänt medans man varit borta :) Sen när jag kom hem på kvällen var jag dödstrött så somande jag nästan på en gång.
 
Idag var det första dagen i skolan som gällde. Hade seminarium om typografi och läsprocessen.. Jäkligt svårt men det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
 
Nu ska jag ta och krypa ner i min nybäddade säng och kika lite på new girl :) Kommer att fortsätta skriva här från och med nu så fortsätt kika in då och då :)
 
/Alida
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: