alidas.blogg.se

16e Januari

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Idag tog jag en rejäl sovmorgon, så himmla skönt ;) Sen klev jag upp och åt go frukost och kikade på paradise hotell som jag missade igår. Älskar att ha lugna mornar ibland när man inte har några måsten :) Efter jag haft mys morgon satte jag fart med storstädning i lägenheten och passade på att städa bort julen. Jäklar vad dammigt det hann bli på en månad, haha :) Nejmen har i princip tagit hela dagen och än är jag inte helt klar. Har också varit duktig och rensat ur min garderob och sorterat allt fint, men det håller väll en dag så har jag stökat ner den igen, haha.
 
Jag tog en liten paus från städningen och gick och storhandlade och fyllde upp frys och kylskåpet, så nu jäklar klarar jag mig ett tag. Har precis käkat en riktigt god middag också, jäklar vad grym jag är ibland alltså på att laga mat ;)
 
Resten av kvälen kommer jag att ägna mig åt att städa klart det som är kvar och sen ta mig i kragen och sätta fart med att plugga lite till tentan som vi har på lördag.. Usch vill inte!
 
Längtar även tills imorgon för då ska jag på ikea och kika om jag hittar lite nya fina prylar till lägenheten, hihi :)
 
Min middag, stekt lax kryddad med citronpeppar, salt och toppad med gräslök. Till det en sallad och citronskivor. Mums!
 
Ha en fortsatt bra kväll!
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: