alidas.blogg.se

Tittut

Kategori: Allmänt

Jag har inte haft någon blogg lust på den senaste tiden.. Därav min frånvaro härifrån. Men ibland får jag lite lust att skriva av mig litegrann så här kommer ett litet inlägg :)
 
Har hunnit varit hem till Hudik två svängar nu sen jag skrev sist, första gången för att jag hade lite hemlängtan, det är så himmla ovant att bo själv när man är van att ha folk runt omkring sig.. Men man vänjer väll sig i guess ;)
Nu i helgen var jag hem för att det var Jacksons dop som jag hade lovat att vara med på, sen har jag hjälpt Dennis lite med flytten också eftersom han har skaffat sig en ny lägenhet.
 
Men tog iallafall 6 tåget imorse tillbaka hit till Borlänge. Kom fram typ vid 10 tiden och sen var det dags för skola 13 - 17. Har varit skapligt trött hela dagen med tanke på att jag klev upp kl 5 imorse, inte van! x)
 
Sen när jag kom hem har jag fixat lite med mitt CV, är ju dags att försöka få tag på nått sommarjobb. Bara att hålla tummarna att man får tag på nått :)
 
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att kikat på tv, skulle egentligen ha pluggat men har inte orkat. Får ta de imorgon istället när man förhoppningsvis är lite piggare.
 
Kanske finner insperation att börja blogga riktigt snart igen så titta gärna in lite då och då :)
 
/Alida
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: