alidas.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Då har även denna helg lidit mot sitt slut, och oj vad roligt jag har haft det denna helg :D fast man mår som man förtjänar nu också efter 2 dagar med fest.. Men iallafall, i fredags var vi ut på tenoren, sen hamnade jag på lite efterfest tills 7 på morgonen, lagomt trött sen resten av dagen kan jag lova ;) Jag sov några timmar innan jag hoppade in i duschen och drog iväg till Locus för att träffa dom andra. Där satt vi och först drack några öl och kikade på melodifestivalen, sen bestämde vi oss för att vi skulle ut på krogen igen. Sagt och gjort, vart dock inte lika sent som dagen innan men hade minst lika kul iallafall :)
 
Idag har jag därimot inte haft lika kul, huha det märks att man börjar bli gammal och inte pallar lika mycket längre, haha. Jag har mest suttit och kikat på film hela dagen, men har varit duktig och pluggat en stund också trots min bakishet, haha. Får väll se hur den uppgiften blev xD
 
Ha en bra kväll!
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: