alidas.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Då var denna helg slut och jag har åter igen haft en jätte bra helg! :) Dennis har ju varit här och hälsat på i helgen också tog han med alla julklappar jag fick men inte har fått med mig på tåget. Så nu har jag alla prylar här, äntligen! :)
 
I fredags kom ju som sagt Dennis. Vi käkade tillsamans och snackade ikapp oss lite :) Sen senare på kvällen så kom Sofie hit och umgicks med oss innan vi senare drog till mångatan på festen som var där. Riktigt kul var det och massor med folk! Efter det gick vi till tenoren på anti valentines day, jäkligt roligt där också med massor av folk :) Måste säga att det var en perfekt alla hjärtans dag trots att den inte inehöll någon kärlek, haha :)
 
Lördag var det meningen att vi skulle dricka några öl och kolla på hockeyn på kvällen, men vi bestämde oss för att byta ut ölen mot cola ganska snabbt och lika bra var det. Mådde man mycket bättre idag när man vaknade ;)
Sofie Joinade hon också så vi beställde online pizza och kollade på hockey, perfekt lördag! Dock så var vi så trötta så somnade typ vid 11 tiden, haha.
 
Idag klev vi upp rätt så tidigt och satte fart med att bära in alla mina grejor. Dennis hjälpte mig också med att skruva upp lite hyllor och byta gardiner :) Snäll han! Så nu börjar jag få det ganska så fint iallafall :) Väntar dock fortfarande på att tunabyggen ska komma och måla om åt mig som dom lovade för typ 3 månader sen.. Menmen.
När vi var klar käkade vi lite lunch och sen åkte han hem. Blev lite tomt igen när man är van att ha någon här, men man vänjer väll sig snabbt.
Resten av dagen har jag ägnat åt att plugga. Har ju inte blivit så mycket pluggande i helgen precis så gäller att komma ikapp ;)
 
 
 
Micro som jag fick i julklapp av mamma :)
 
Och skrivaren som jag fick av pappa :)
 
Hyllorna äntligen på plats! :)
 
Tack för en bra helg! Nu är det bara att tagga tills nästa för då kommer kanske Empa hit :D
 
/Alida
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: