alidas.blogg.se

Paus

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Då var det måndag igen. Hatar måndagar, man är så himmla opepp och vill bara att det ska bli helg igen ;)
Men ska inte klaga egentligen, har bara två dagar i skolan nu sen är jag ledig :D eller jag låssas att jag är ledig på torsdag ;)
 
Kan ju berätta lite om helgen som var också. Empa kom ju hit till mig fredags och stannade till söndag :) Vi hade skitkul hela helgen! På fredagen mötte jag henne på tågstationen och sen gick vi på donken och käkade. Sen gick vi hem till mig och gjorde oss iordning och knäppte en varsin cider och öl. Senare på kvällen kom Sofie och Pontus hit också och förfestade lite med oss :) Vid typ 11 tiden gick vi till tenoren och var där i några timmar, och sen när det stängde så hamnade vi på efterfest. Kom hem vid 6 på morgonen tror jag och då var man jäkligt trött, men väldigt värt det för kul var det! :D
 
Lördag så vaknade vi rätt tidigt trots att vi kom hem sent, så blev inte allt för mycket sömn direkt. Iallafall så beställde vi pizza och käkade till frulle och sen gick vi ner på kupolen för Empa vilja shoppa lite granna :) Vi var där i några timmar och sen gick vi hem till mig och tog det lugnt ett tag och kollade på tv och sånt :) Sen på kvällen gick vi hem till Daniel och förfestade lite med han innan vi skulle vidare på en inflyttningsfest :) Hade lika roligt den kvällen också och kom väll hem vid typ 4. Så har inte blivit så mycket sömn i helgen och det känns nu kan jag lova ^^ Men sjukt värt det!
 
Söndag så vaknade jag redan kl 9 och var pigg så väntade på att Empa skulle vakna så käkade vi frulle och sen satt och pratade och kollade på os finalen i hockey innan hon skulle åka hem.
Hade en grym helg helt enkelt och hoppas på att hon kommer och hälsar på mig snart igen :D
 
 
 
 
Nu resten av dagen ska jag ägna åt att städa efter helgens bravader, har inte orkat plockat ihop nått än sen vi förfestade här så måste nog ta tag i det ^^ Sen ska jag packa också för imorgon ska jag hem till Hudik! :)
Fick sån jäkla hemlängtan i helgen så bestämde mig för att passa på när jag ändå är ledig några dagar den här veckan :) Blir skönt att komma hem och ta det lite lugnt och en paus från allt festande också.
 
Ni får ha det så bra!
 
/Alida
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: