alidas.blogg.se

Nostalgi tripp

Kategori: Allmänt

Åh älskar att kolla på gamla bilder, man har så fina minnen och jag kan inte låta bli att längta tillbaka ibland!
 
Johanna Tagg, Jessica, jag och Johanna när vi var påväg till rockweekend. Tror att det var år 2009. Första gången vi var iväg på festival och oj så roligt vi hade det! :)
 
Jag Sirre lär oss hur man bångar öl,haha. Rockweekend 2010 tror jag att det var :)
 
Jag och Johanna, full och glad ;) Också det rockweekend 2010 :)
 
Jag, Johanna, Sirre och Tagg :)
 
Sista april för typ 3 år sedan kanske, satans rolig kväll var det :)
 
Skälönfesten, totalt oförglömligt! Bästa kvällen någonsin och har nog aldrig haft så kul tror jag ;)
Här sitter vi på ett hustak typ mitt i natten och är full och glada. Var 2009 det också tror jag.
 
Tjejkväll hemma hos mig, också kanske 3 - 4 år sedan :)
 
Jag typ 16 år :)
 
Jag och Johanna :)
 
Jag, Jessica, Sirre; Johanna och Tagg, också en oförglömlig dag :)
 
Älskar att man har dessa bilder sparade och kan tänka tillbaka till tiden som var. Jag måste bli bättre på att ta kort igen så att jag kan spara och minnas tillbaka! :)
 
<3
 
/Alida
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jess säger:

    Underbara tider! Saknar det ofta :) å skälöfesten är den bästa kvällen i mitt liv, så grymt kul vi hade!! :D

    Svar: Det gör jag också! Vi hade så satans kul, fortfarande den bästa kvällen för mig också! :D
    Alida Arousell

    2014-02-16 | 21:56:21
    Bloggadress: http://jesycaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: