alidas.blogg.se

Happy

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Nu har det varit dålig uppdatering här igen, har ingen annan förklaring än att jag helt enkelt inte haft någon lust att skriva. Ibland är det skönt att skriva av sig lite och ibland har man ingen lust alls ;)
 
Har inte direkt hänt så jätte mycket sen sist jag skrev, har för det mesta pluggat. Har hunnit med att gå lite på kupolen och sånt också, hittade ett par as snygga solglasögon som jag köpte :) Man vart ju så taggad när solen äntligen dök upp och snön nästan var borta.. Var nästan helt säker på att våren snart skulle vara här men tji fick jag, dagen efter var det vitt på marken igen och snön vräkte ner :( Men är ju bara februari än så länge så det kanske är ett tag kvar innan våren börjar på riktigt och oj vad jag längtar! Våren är den bästa årstiden :)
 
Nu ska jag käka någonting och sen ska jag städa lite granna. Det måste ju vara någorlunda fint här tills Empa kommer imorgon så att hon inte blir rädd. haha :) Är så taggad inför helgen! Kommer förhoppningsvis bli satans jäkla roligt! :)
 
Orkar inte vara seriös, då blir det så här ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: