alidas.blogg.se

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Vaknade 7 imorse och klev upp för att tvätta.. Inte det roligaste man kan göra en måndag morgon när man är ledig från skolan men vad gör man när man inte får tag på någon annan tvätttid ;) Ska snart hämta det som är i tummlarn sen klart, himmla skönt. Efter det ska jag på hemköp och handla lite, behöver frulle också ska jag köpa lite mat. Jag ska också hinna med en storstädning av lägenheten idag tänkte jag.. Fuskade lite sist så är dags för en ordentlig städning nu, haha. Får ju också besök i helgen så då måste jag ju ha lite fint iallafall :)
 
Jag har också hur mycket plugg att göra som helst känns det som.. Fick nyss veta att jag inte klarade den sista inlämimningsuppgiften i typografin så då är det bara att göra om och förhoppningsvis göra rätt. Får typ panik och blir så arg på mig själv när jag får göra om uppgifter.. Vet ju att det inte är hela världen och att man får ju faktiskt en ny chans att göra om, men jag vill ju klara allt på en gång! haha :) Blir nog till att sitta till stor del av dagen med plugg innan jag har hunnit fått allt klart.
Ja så ser min dag ungefär ut, en produktiv dag ska det bli ;)
 
Ha en bra dag!
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: