alidas.blogg.se

Fotografering

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Är nyss hemkommen efter först en promenad med fotografering och sen några timmar i skolan där vi har hålt på med att koda. Jag känner mig riktigt produktiv och har fått mycket gjort på några dagar :) Jag som i vanliga fall gör klart allting i absolut sista minuten, men känns fasen så mycket bättre när man är i tid för en gångs skull :D
 
Ska nu ta och slänga i mig nått käk och sen ska jag sitta och gå igenom bilderna jag knäppte imorse och se ifall det är någon som jag blev nöjd med och kan skicka in. Satan vad svårt det är med alla inställningar man ska göra när man inte är van.. Jag gillar auto knappen bäst men får ju tyvärr inte använda den i den här kursen x)
Men när man väl lär sig och kanske till och med kan bli duktig!
 
 
Ha en bra dag!
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: