alidas.blogg.se

Bläää

Kategori: Allmänt

Jag hann nästan med allt jag hade planerat att göra idag! ;) Hann med städning, handling, fixa tvätten och till och med en kort prommis med Sofie :) Sen hade jag ju planerat att göra klart 3 stycken uppgifter idag.. Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Fastnade på den där satans uppgiften vi har i webbdesign :( Fast jag har alla koder så fastnar jag hela tiden och inget vill funka. Så det slutade med att jag satt med den från typ 3 på dagen tills jag kollade på klockan och helt plötsligt var den kl 9 xD Så jag gav upp för ikväll, har bara pytte lite kvar nu tror jag iallafall så ska jag banne mig få den klar imorgon!
 
Hänt en postitiv sak idag iallafall :D mamma ringde förut idag och berättade att hon, Stefan och min syster Felicia ska åka till Umeå om drygt en månad och hälsa på min andra syster Madilene, också frågade hon om jag ville följa med och det vill jag! :) Har ju inte hunnit sett hur hon bor än så ska bli jätte roligt att få komma dit och hälsa på :) Har sån himmla tur också att jag har lång ledigt precis den helgen så det passar perfa. Då har man någonting att se fram emot iallafall :)
 
Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen och tagga inför en dag i skolan imorgon.
Ha det så bra!
 
/Alida
 
Bara för att jag har blivit så dålig på att ta bilder får ni titta på min söta katt Ralf istället ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: