alidas.blogg.se

Lycka

Kategori: Allmänt

Är så glad nu så vet inte vart jag ska ta vägen, äntligen så klarade jag tentan i informations design så nu jäklar är den kursen avklarad också :D Var helt säker på att jag skulle kugga igen men höll på att ramla av stolen när jag tar fram resultatet och ser att det till och med stod ett VG! Så jäkla glad :D
 
Hej förresten, var ett tag sedan sist :) Är ju som sagt jätte dålig på att blogga när jag är hemma i Hudik, har saker att göra hela tiden och massa folk jag vill hinna med att träffa och umgås med :)
Jag har iallafall haft en bra vecka, hann med massa och hälsade på och träffade alla jag tycker om :)
 
Jag kom tillbaka hit till Borlänge igår vid 12 tiden. Sedan dess har jag suttit och pluggat känns det som. Råkade slarva lite med det när jag var hemma så hade lite att komma ikapp med ;) Men nu är det avklarat också. Så nu är det bara att gruva sig inför seminariumet på torsdag.. Hua.
Imorgon är jag ledig så då hade jag tänkt vara duktig och ta en rejäl städ dag. Förstår inte hur jag har lyckats stöka ner så mycket som jag har gjort på några dagar bara, haha. Sen ska jag passa på att måla lite också när man ändå har en ledig dag :) Man måste passa på när det finns tid över!
 
Här kommer lite bilder sen den senaste tiden:
 
Bild från brudkvälle med Tagg, Johanna och Elin :)
 
Skiss jag gjorde på tåget.
 
Frukost på altanen med mamma :)
 
 
Ha en bra kväll!
 
/Alida
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: