alidas.blogg.se

Hoppsan

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Nu har det varit dålig uppdatering här igen.. Skärpning!
 
Men ja, kan ju berätta det som har hänt dom senaste dagarna. I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt för en gångs skull. Riktigt skönt var det! Pysslade och målade hela kvällen och hade det allmänt bra :)
På lördag pluggade jag först hela dagen och sen på kvällen kom Sofie till mig. Vi drack lite öl och sen gick vi till Daniel, Linnea och Johans inflyttningsfest :) Riktigt kul var det och massa folk! Slutet av kvällen är lite suddig med vet att jag hade roligt iallafall ;)
 
Igår vaknade jag upp och mådde väll inte så där kanon bra men det har man bara sig själv att skylla. Så var soffläge i princip hela dagen och sen gick jag och lade mig tidigt. Väl behövligt.
 
Idag var det skola från 10 - 12, helt okej med kortdagar ibland ;) Efter skolan så har jag suttit och redigerat min bild som jag tog i torsdags i studion, är faktiskt ganska nöjd med den ändå :)
Nu resten av dagen så blir det ännu mera plugg och sen händer det inte så mycket mer spännande.
 
Min frukt bild, dock oredigerad här.
 
Leker cool i min keps.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: