alidas.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Nu är det någon dag sen jag skrev igen men till mitt försvar har jag haft fullt upp hela helgen :)
 
I fredags var det fest med klassen, var först på tenoren och sedan gick vi vidare till en studentkorridor och fortsatte festa :) Vart dock inte så himmla sent, gick väll hem vid 12 någong gång redan. Var så trött sedan dagen innan när jag nästan inte sov någonting..men hade riktigt kul tiden medans jag var där :)
 
Lördagen vaknade jag vid 11 tiden (Skönt!) hade huvudvärk och kände mig rätt så sliten, men det var bara att pimpla massa vatten och ta alvedon, sen kl 4 var det förfest med klassen innan det senare var sittning (Middag) senare på kvällen :) Fick jätte god mat och underhållning. När sittningen var över öppnade studenternas egna krog så var där tills dom stängde vid 2, sen var det efterfest i en studentkorridor :) Vid 4 ledsnade jag och bestämde mig för att gå hem, träffade dock på några äckliga idioter efter vägen hem..usch. Blir så jävla förbannad över att man inte ska kunna gå hem själv utan att känna sig rädd. Bläää på vissa människor!
 
Oj, måsta bli av lite med aggression där också, haha :) Nej men förutom slutet på kvällen igår har jag haft en riktigt bra helg! :) Nu väntar en vecka med skola och sen på fredag kommer Dennis och Erik och hälsar på mig, Wiie jag längtar! :D
 
Jag igår innan sittningen.
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: