alidas.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Idag har jag varit riktigt flitig iallafall om jag får säga det själv ;) Klev upp redan kl 9 imorse (Tidigt för att vara mig när det är helg ;)) Käkade en god frulle och sedan satte jag nästan på en gång igång med städningen, så nu har jag fint och snyggt hemma igen :) Efter det tog jag en promenad och gick och handlade lite granna och postade brev. Efter det har jag hunnit med att plugga (Nästan klar med inlämningsuppgiften nu :D) Också har jag sytt lite granna ^^ Sen nu i typ två timmar har jag suttit på skype med Dennis, Haha ett bra sätt att umgås på när man har distansförhållande har vi kommit på ;D
 
Men Ska väll krypa ner i sängen snart och försöka somna till någon film, ska ju upp kl 6 imorgon så då vill jag gärna vara lite pigg :)
 
Längtar också väldigt mycket tills på torsdag, för då ska jag åka hem till Hudik igen och spendera helgen med Dennis :D
 
Ha det så bra!
 
/Alida
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: