alidas.blogg.se

Sjuk..

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Så då har även jag dragit på mig en förkylning, (var rätt så väntat med tanke på att typ alla andra är det).
Skulle egentligen gått på after schoolen ikväll men bestämde mig för att vara hemma och vila så jag orkar med skolan imorgon och sen helgens festligheter. Tråkigt att bara sitta hemma, men men. Kom hem 12 idag efter skolan och sedan dess har jag bara legat i sängen och kollat på film, orkar inte göra så mycket annat. Har laddat upp med ipren och halstabletter iallafall så det ska bli lite bättre ^^
 
Nu är det iallfall snart fredag och då kommer Erik och Dennis och ska bo hos mig i helgen :D Längtar! Hoppas att jag hinner bli frisk bara..
 
Imorgon är det bara en föreläsning också, 15 - 17, seg vecka detta..Trodde aldrig man skulle klaga för att man har för lite lektioner x) Så den ska jag pallra mig iväg på, sjuk eller inte :)
 
Nu ska jag intaga sängläge igen, är tråkig och har inga bilder att bjuda på ^^
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: