alidas.blogg.se

Ny lägenhet

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Är nu hemma efter en dag i skolan (typ den längsta hitills xD). Började 10 imorse och hade föreläsning fram till 12. Efter det träffade jag min studiegrupp och började på med redovisningen vi ska göra på torsdag (nervös!) och blev klar för ett tag sedan, tror att det bli ganska bra iallafall :)
 
Nu hade jag tänkt koka mig lite kaffe och leta fram någon bra film, är så jäkla trött så orkar inte göra något annat. Kan inte sova på nätterna, somnar jätte sent och sen vaknar jag flera gånger..Har varit så i några veckor nu, vette tusen vad det är.
 
Har iallafall en bra nyhet, jag har fått en ny lägenhet :D En med mycket billigare hyra plus att jag får inreda den själv (Har en möblerad lägenhet nu). Har redan tänkt ut hur fint jag ska göra den, ska försöka göra så mycket som möjligt själv, göra om möbler och sådant, kul! :D Har jag lite pyssel att se fram emot :)
Får flytta in den 1 november så måste ha kvar den här lägenheten en månad till, men det går nog fort. Som det är just nu flyger veckorna iväg bara tycker jag.
 
Så här ser ritningen ut, en liten mysig lägenhet :)
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: