alidas.blogg.se

Min nya lägenhet

Kategori: Allmänt

Hejsan!

sorry att jag inte har skrivit något på ett tag, men åkte hem till Hudiksvall i torsdags och sen dess har det varit fullfart, har nämligen fått mig en lägenhet (äntligen), så har packat och donat nästintill hela helgen :-)

Så nu befinner jag mig i Borlänge igen i min nya lägenhet :-) Jag och mamma åkte 8 imorse och kom fram till Borlänge vid 11, sen hämtade jag ut mina nycklar och har flyttat in mina saker och donat, börjar bli ordning nu :-) Den är inte stor min lilla lya, men den duger åt mig ett tag iallafall :-) Här kommer iallafall lite bilder på hur det ser ut just nu:











också en bild på flyttkaoset innan det har blivit någorlunda ordning ;-)

Tack mammi för all hjälp!:-)

/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: