alidas.blogg.se

Min helg

Kategori: Allmänt

Hejsan!

nu var jag åter igen ensam, Dennis och Erik har precis åkt hem igen. Känns lite tomt när det har varit full fart hemma hos mig hela helgen..men men.



Nu ska jag ta tag i röran här hemma, jäklar vad stökigt det har blivit x)

Har iallafall haft en jätte bra helg, på fredag förfestade jag, Sofie, Dennis och Erik hemma hos mig innan vi gick vidare till studenternas krog, vi hade jätte kul! :-) lördag vaknade vi vid 9 på morgonen redan, kände oss lagomt sliten och glodde på tv mesta delen av dagen. vid 6 på kvällen kom Sofie och vi började förfesta lite innan vi gick ner mot stan och gick ut på en krog där :-) vart dock inge sent för oss, gick hem redan halv 12 tror jag. idag vaknade vi kl 12 x) men man vart utvilad iallafall. Jag bjöd på lite frukost sen packade dom ihop och har åkt hem.

Men får snart träffa dom igen eftersom jag ska åka hem på torsdag :-D ska bli skönt att få komma hem lite :-)

ha en bra söndag!

/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: