alidas.blogg.se

Lördags mys

Kategori: Allmänt

Hejsan! nu börjar bli lite dålig med att skriva här igen (Är så tråkigt när jag inte har någon fin design men orkar inte fixa heller ^^), men ska försöka skärpa mig lite grann :)
 
Ja då har en vecka till gått och jag trivd fortfarande jätte bra, trots att jag får lite hemlängtan då och då ^^ Det börjar bli mycket plugg och nästa vecka kommer att spenderas framför böckerna känns det som. Som vanligt gör jag allting i sista minuten.
 
Menmen, igår var jag iallafall ut på tenoren. Det var jätte kul men man mår som man förtjänar idag, huha ^^
Var på förfest hemma hos Sandra och drog väll ut vid 10 tiden någon gång tror jag. Sen när det stängde gick vi tillbaka hem till Sandra och efterfestade, har ingen aning när jag kom hem men jag vet att kvällen avslutades på mcdonalds, låg papper och mat rester över hela golvet när jag vaknade xD usch, nu blir det lugnt ett tag framöver.
 
Sen idag har jag legat i sängen mesta delen av dagen och kollat på how i met your mother, så jäkla kul serie så man kan ju skratta ihjäl sig ibland, haha xD
 
Nej imorgon får det vara slut med latheten, då ska jag plugga och gå ut och röra på mig!
 
Jag igår.
 
/Alida
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: