alidas.blogg.se

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Här sitter jag med en kopp kaffe och kikar lite på tv. ska strax göra mig iordning och bege mig ut och vandra lite och lära känna Borlänge :) Måste ju så jag lär mig att hitta någon gång ^^
 
Efter jag har promenerat klart ska jag hem och slå upp skolböckerna, måste läsa lite granna så man hänger med :)
Svårt att komma igång med pluggandet när man inte har hållit på på något år.. Men den här gången är det ju faktiskt något som jag verkligen vill! :D
 
Ska även hinna med att städa och fortsätta packa upp i lägenheten, är inte riktigt klar än. Blev mest att jag ledsnade igår och pulade in allt som var kvar i en byrå x) Haha, men ska fixa det idag så det blir lite ordning :)
 
Är tråkig och har inga bilder att bjuda på, har nämligen glömt kamerasladden hemma hos Dennis..
 
Ha en bra dag!
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: