alidas.blogg.se

Tisdag 15e Oktober

Kategori: Allmänt

Hejsan! var lite deppig i senaste inlägget jag skrev..alltid jobbigt när Dennis åker. Men veckan rullar på och jag har mycket roligt att se framemot om två veckor :D
Då ska jag få flytta in i min nya lägenhet plus att jag har ett litet lov så hinner vara hemma många dagar den här gången :) Lääängtar!
 
Idag vaknade jag iallafall vid 7, gick till skolan och mötte min studiegrupp och satt där och pluggade i några timmar. Svårt som satan är det men tror vi börjar få ihop det iallafall till redovisningen nästa vecka. Och jag är jätte nervös på vad jag ska få för betyg på min inlämmningsuppgift sen tidigare..MÅSTE ha godkänt! Får vänta och se om det dyker upp ett betyg snart.
 
Sen efter skolan gick jag på kupolen i några timmar med Sofie också käkade vi lunch :) Sen när jag kom hem har jag pluggat lite och sen pysslat lite med korstygn samt kollat på that 70s show, hihi ;)
 
Imorgon ska jag till skolan till kl 11 för seminarium och sen är jag ledig resten av dagen. Så senare på kvällen blir det nog att gå på tenoren och ta någon öl, är ju suit up day så kan nog bli roligt att gå dit :)
 
Har som vanligt inga bilder att bjuda på för har fortfarande inte skaffat någon sladd till mobilen, så blir ett tråkigt inlägg ;)
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: