alidas.blogg.se

På tåget tillbaka till Borlänge

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Är nu påväg tillbaka efter en jätte bra helg hemma i Hudik :) Haft fullt upp nästan hela tiden men är ändå den bästa helgen på länge :)









På fredag var jag och Empa och hälsade på Johanna och Martin och gick även träffa jätte söta Leia för första gången :) Efter det kom mamma och hämtade mig också åkte vi och kikade lite på secondhand affärer och jag hittade ett köksbord och en spegel, riktigt fynd pris ;) Så när jag kom hem målade jag om dom till vita, blev riktigt fint tycker jag :D
Sen på kvällen blev jag och Dennis bjuden på grillat hemma hos mamma och Stefan, riktigt gott :)
På lördagen vaknade jag och Dennis ganska tidigt, käkade frulle och åkte in till stan och shoppade massa nya kläder till honom, så han fick en helt ny garderob nästan ;)
På söndag tog vi bara det lugnt hela dagen och myste framför film :)
och nu är jag alltså påväg hem till Borlänge, känns lite jobbigt att åka från alla där hemma men samtidigt kul att komma tillbaka också.

/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: