alidas.blogg.se

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Idag har varit en väldigt produktiv dag för mig. Först hade jag lektion 10 -  12, efter det träffade jag min studiegrupp och fixa lite med powerpoint och sånt tills på fredag när det är dags för redovisning (nervös!) Efter vi var klar med det så gick jag hemmåt, käkade lite lunch och sedan satte jag igång med tenta plugg. Satt i några timmar tills bokstäverna började flyta runt. Tog en paus på någon timme och började på lite smått med att packa ihop lite grejor tills jag ska flytta. Är inte på långa vägar klar och har imorgon på mig x) Menmen, efter det så fortsatte jag med pluggandet tills jag gav upp för idag och skypade lite med Dennis i några timmar istället, haha :)
 
Hittade även fram min kamera i allt packande och hitta en massa roliga bilder ifrån Bråvalla festivalen och cypern, dom hade jag totalt glömt bort, haha. Så kommer ett inlägg här efter med lite roliga bilder som ingen har sett.
 
Nu ska jag fortsätta att kolla lite på film och dricka min varma choklad, mums.
 
 
Packade mina skor och insåg att jag har rätt många ändå x) Och ändå är mer en hälften kvar hos Dennis..
 
Värdens godaste när man ska göra varm choklad, den måste ni testa!
 
/Alida
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: