alidas.blogg.se

Längtar tills Fredag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Idag vaknade jag kl 9, var helt död för har inte sovit någonting..Gick till skolan som började kl 10 och var där tills 1 ungefär. Sen gick jag hem och satte mig och pluggade på tentan, börjar gå frammåt :) Men annars har det varit en rätt så värdelös och jobbig dag. Bokade min tågbiljett hem idag också så på fredag åker jag hem och har lite höstlov tills jag måste tillbaka på onsdag nästa vecka igen. Skönt ska det få bli att vara lite hemma, känns jätte länge sen sist trots att det bara är 3 veckor sedan typ ^^ Är man hemma kär så är man. '
 
Imorgon ska jag fortsätta mitt tentaplugg, sen måste jag börja på att packa ihop lite i lägenheten. Kom nämligen på att jag flyttar ju nästa vecka och har inte ens packat det minsta lilla, bra planering x)
 
Har inte så mycket mer att skriva så nu ska jag bädda ner mig i sängen och somna till någon film :)
 
Ha det så bra,
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: