alidas.blogg.se

Jaaaa!!!

Kategori: Allmänt

Vaknade för ett tag sedan, klev upp och dök direkt på mejlen. Där hittade jag ett väldigt bra svar, jag har blivit godkänd på kursen om gruppdynamik! :D Guu vad glad jag blev, nu kan ju jag kanske få lite från csn också, skulle inte alls sitta helt fel nu faktiskt ;)
 
Idag har jag iallafall mycket och göra. Först tänkte jag gå ner till pappa om ett tag och hälsa på, måste planera inför fredag med flytten och sånt :) Sen vid tre ska mamma hämta mig och jag ska följa med till njutånger. Jag måste fortsätta måla mina stolar som jag började på med igår. Fint blir det!
Sen när jag är klar med det ska vi åka in till mormor&morfar och hälsa på en sväng :) Också ska jag hinna käka middag med Dennis också + hinna med att plugga! ojoj. får se hur min tidsplanering går. Varför ska dagarna gå så himmla snabbt när man är hemma och hälsar på för...Men ska ju bara åka till Borlänge och vara där tills fredag, sen följer jag med pappa hem igen så att jag ska hinna vara med på den årliga halloweenfesten! :D
 
Nu ska jag käka frulle, ha en bra dag för det ska jag ha! :)
 
 
/Alida
(Bilden har inget med inlägget att göra)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: