alidas.blogg.se

Första snön

Kategori: Allmänt

Ja då har första snön fallit i Borlänge, och jag längtar hem mer än någonsin. Tänker tillbaka på när man var liten och blev så jäkla glad när första snön kom. Direkt ut och försöka göra snöänglar och snögubbar trots att det inte fanns tillräckligt med snö ^^ Åh önskar man kunde vara liten igen.
 
Idag vaknade jag ganska sent, kl 12, ooops x) Men skönt var det och jag behövde sova kändes det som. Var ju ut igår också fast jag tog det lugnt, kom hem vid 1 någon gång :)
 
Slöade lite framför film sen innan jag gick till skolan till klockan 14 för att möta min grupp. Var där i 3 timmar och nu är äntligen rapporten klar :D Hoppas att vi får godkänt nu då bara. Sen när jag kom hem igen käkade jag lite mat (Soppa som vanligt^^) och resten av kvällen och jag suttit och pluggat inför tentan om två veckor. Usch vad jag är nervös och har hur mycket kvar att lära som helst känner jag..Bara att råplugga varje dag så hoppas jag att det går vägen :) Nu ger jag jag iallafall upp för ikväll och ska ta och kika lite på serier istället. Blir en tidig kväll  för imorgon börjar jag kl 8, Blää.
 
 /Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: