alidas.blogg.se

Sopslut

Kategori: Allmänt

Hej igen! :) (oj vad jag skriver mycket här idag) Tänkte bara berätta lite kort om min dag som varit.
 
Hade lektion imorse kl 10 - 12, inte allt för farligt ;) Fick lära mig massa nya och bra grejor också som man har nytta av till inlämingsuppgiften :) Efter skolan gick jag och Sofie på Willys och handlade lite och sen gick jag hem. Satte fart på en gång med att plugga och satt med det tills bokstäverna började flyta runt. Tog en paus och lagade lite mat istället (Min paj från förra inlägget), när jag hade käkat klart återgick jag till pluggandet ett bra tag till tills mina pennor och färg började locka och bestämde mig då för att måla lite granna istället. Började på med ett litet projekt igår, kommer kanske en sneak peak imorgon på vad jag håller på med ;)
 
Nu är jag sopslut och ska krypa ner i sängen och kolla på nån bra film tills jag somnar. Hörs imorgon!
 
/Alida
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: