alidas.blogg.se

Så mycket bättre & Glögg

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Vaknade typ halv 12 imorse, oops ^^ men skönt med lång sovmorgon ibland, synd bara att dagen känns så kort.
Men har hunnit med en del saker iallafall. Har storstädat så nu är det fint igen i lägenheten. Ska lägga upp bilder så småning om så får se hur jag bor, men tänkte vänta tills dom har varit här och målat om väggarna och jag har fått nya skåpluckor först. Sen på eftermiddagen var jag ner på stan en stund med Sofie, Daniel och Christian :) Vi var på elgiganten och sen käkade vi på tacobar, det satt riktigt fint en lördag som denna ;) Sen tog vi lite kaffe på waynes innan vi vandrade hemmåt igen.
Älskar att vara på stan på vintern, är så himmla fint med alla lampor och julgranar dom sätter upp, får alltid en sån himla julstämning :) Så nu när jag kom hem vart det till att värma lite glögg att sitta och smutta på, mums!
 
 
Nu vill jag ha första advent, jul lov, Julafton och nyårsafton! :D Men är inte långt kvar nu om man tänker efter, bara 3 veckor tills det är jul lov! Lääängtar
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: